För ett år sen...

                             
                                                          110 kg Linda med Dudde :-)

Skulle Dudde ha sett dagens ljus just idag, men som sagt det gjorde han ju inte..Tog ju 11 dagar till innan han behagade komma ut, men huva hur jag såg ut...

Det är tur att jag är klar med barnverkstaden nu, för jag vill aldrig mer se mig så där stor igen, gravid eller ej..

110 kg vägde jag då..66,3 väger jag idag..jag känner mig nöjd över att jag fått bort det jag gick upp dvs 40 kg samt lite till fram tills idag och ja jag kan ärligt säga att utan LCHF så hade jag nog inte lyckats lika bra..

Då jag påbörjade min LCHF resa i augusti ca 3 månader efter förlossningen vägde jag 95 kg så jag kan ju inte påstå att jag gick ner så mycket efter själva förlossningen, var ju lika med Leia..Gick ju bara och väntade på att amningen skulle ta bort alla kilon som alla sa till mig..

Så där och då i augusti tog jag mitt beslut att jag inte skulle vänta i sisådär 3 år innan jag vaknade upp och insåg att en jäkla massa gravidkilon fanns kvar så där tog min LCHF resa fart och det är det bästa jag gjort..Kolhydrater är min fiende och visst fuskar jag ibland, men nu tänker jag verkligen till vad jag stoppar i mig och hur mycket..

Ett liv med ett dagligt stort kolhydratsintag kommer aldrig mer att infinna sig..

Jag är inte helt nöjd än, men en jäkla bra bit på vägen är jag iaf :-)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Tack snälla!! Ja, Noka är rätt nytt - men åååhh så bra! Jag har testat allt men inget fungerar eller smakar bra. Kika in på deras hemsida http://noka.se Går du med i deras facebook grupp får du ett gratis prov hemskickat.

2011-04-29 @ 13:26:40
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Malin & Prinsessan

Ja, det har varit en riktigt mysig kväll. Nu väntar dock sängen, hihi :)



Hoppas du har haft en bra fredagskväll också!

2011-04-29 @ 22:12:42
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

du är jätte bra bit på väg till att vara nöjd :D

stor PEPP!

2011-04-29 @ 23:02:14
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0