1 Vecka med LCHF..

Måndag och det innebär att det ska vägas och mättas efter en vecka med LCHF.. Nu ska ni veta att jag räknar inte i något kostverktyg mm utan äter i stort sett allt som inte innefattar mer än 5 gram kolhydrater per 100 gram, men jag trivs bra med att kunna äta gott och samtidigt så känner jag mig betydligt lättare i kroppen..

Kolhydrater är inte gjorda för min kropp och jag ska erkänna att jag haft en hel del omställningsbesvär under veckan då jag har haft en riktig kolhydratsfrossa under snart ett års tid så gissa vad mycket skit(socker) min kropp igentligen skriker efter, men sen igår så mår jag betydligt bättre och idag startar jag med mina power walks samt ska försöka hinna med gymmet under veckan oxå..

Iallafall så var det dags för vägning idag samt mätning, och jag ska nog erkänna att jag trodde nog att vågen skulle vissa en större viktnedgång då jag känner mig så mycket lättare, men jag är nöjd och mina mått hade gått ner en del oxå så på det hela är jag nöjd över min första vecka..

Va F*n jag har frossat och latat mig men ändå gått ner, hur bra är inte det??

En vecka med LCHF..

- 1, 6 kg

- 6 cm mage

- 2 cm stuss

-2 cm lår


Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG

Stort grattis till vikt- och måttnedgång! Visst är det skönt med första veckan då allt vatten försvinner ur kroppen och man känner sig sååå smidig :)

2010-08-11 @ 13:51:21
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0