Den stora BF dagen är nu här..

Men ingen bebis syns till än sålänge:-(

Har haft en usel natt dessutom så jag vete tusan om jag skulle orka med en förlossning idag om den nu skulle få för sig att komma?? Vaknade upp vid två pga foglossningen och sen låg jag och vred och vände på mig till halv fyra då jag tog med mina kuddar och la mig i soffan för att slötitta på tv´n..

Tyvärr så hade jag en hel arme med fåglar utanför som kvittrade in på småtimmarna så jag låg mest och lyssnade(irriterade mig) på dom..Sen fastnade jag i ett dubbelavsnitt av Survivor så runt halv sex slumrade jag till, bara för att vakna av ringklockan vid halv sju..

Jarkko hade tydligen en bättre natt än mig och sov lite för länge så grannen som han jobbar med kom upp och väckte oss:-) Slumrade till en halvtimme till innan Leia började gapa från sängen att hon var hungrig..

Upp och hoppa och sen bar det iväg till förskola och BM..

Allt var så bra med mina värden och krabat ligger fortfarande på sina 140 hjärtslag och mitt SF mått låg nu på 37.

Krabat ligger dessutom väldigt långt ner och så som BM sa så skulle man nästan kunna sträcka in handen och dra ut den i öronen och det är därför jag har så sabla ont i mitt underliv just nu..Skulle inget ha hänt i helgen så tyckte hon att jag skulle kontakta förlossningen om jag nu tycker smärtan är olidlig och det kommer jag att göra så har ingen bebis kommit till måndag då banne mig så ringer jag förlossningen så får dom kolla hur det ser ut med krabat..

Annars ser det ut som igångsättning den 10 maj och så länge orkar jag inte gå..

Har ju en hel del vattniga flytningar och nojjar mig nu över att det kan vara vattnet som sipprar oxå, men som BM sa klokt.. Läs inte så förbaskat mycket på alla dessa forum:-)

Idag bär det iväg till Jarkko´s syrra för att involvera Leia i att hon kanske hamnar där i helgen om nu det händer något, vi träffas ju lite väl sällan, men hon tycker det är skoj att få åka och hälsa på sin kusin Eliot som har sååå mycket leksaker..

Nu lite surf och någon magbild får ni inte förrän jag står på förlossningen nästa gång:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0