Ur balans men nu jädrar drar träningen igång...

Har ju haft en helt OK vecka med kosten, men väntat med träningen då jag varit lätt småyrslig och seg efter jobbet...Har dock inte följt mina 2 veckors schema på kosten slaviskt utan mixtrat om lite, men absolut inte fuskat något...Känner mig nöjd där iaf..

Hade en plan att zumba skulle få inviga träningsåret 2012
, men den drog igång redan 11 idag så antingen kör jag body pump vid fyra eller helt kort och gått en timmes träning härhemma med mitt gummiband..imorrn siktar jag iaf på zumba och tisdag morgonsim innan jobbet sen body pump på torsdag.. Skulle vilja få in ett pass till ev, på fredag då min träning på söndag kommer utebli iaf på gymmet...

Känner mig dock lite ur balans, men det handlar om den mentala biten och inte kroppsligt.. Har bara lite myckert runt mig nu och lägg därtill 2 små snoriga kids som jag hoppas kryar på sig makalöst snabbt då vab inte känns optimalt just nu...

Känns inte som en sån där superstart på detta år just nu, men det kan ju som sagt bara bli bättre...

Nu roa kidsen innan lunch och vila...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

God fortsättning! Känns som det var år och dar sedan jag kikade in här sist, vart lite dålig på att läsa andras bloggar det senaste. Skärpning nu! Hoppas kidsen mår lite bättre nu och att allt är okay i övrigt.

2012-01-08 @ 17:57:42
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

Ge ej upp ibland blir det kämpigt fokusera på dina mål o försök o vara positiv!

2012-01-08 @ 20:26:53
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du ska absolut inte ge upp, du har ju massor av tid att göra så allt blir superbra! Nu kämpar vi :D Peppkram

2012-01-08 @ 21:36:15
URL: http://jessicamolsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0