Slut som artist..



Ikväll lär jag lyckats med konsten att somna innan tolvslaget för dagen har verkligen gått i 100 härhemma sen vi fick på oss kläder efter kaffemyset..

Tog ju ungarna med mig ut medans gubben va på gymmet med en tro att vi skulle kunna göra oss en snögubbe, men innan vi alla var påklädda så hade snön börjat yra ute och jag vägrade att stanna inne så vi gick till förskolans innergår där Dylans vagn stod under tak medans han slaggade och jag och Leijsing kunde leka i snön,, dock inga snögubbar då snön inte var så kramig..Men skoj hade vi..

När vi efter 1½ timme såg mer eller mindre ut som två snömonster av all snö som yrde började vi knata hemåt med ett stopp vid bilen för att sopa av det värsta på den samt kolla om jag överhuvudtaget kom ut med den, ville ju inte komma försent till zumban, och i den här stan så plogas inte våra parkeringsplatser som vi betalar för, bara själva infarten..Ja för den delen har inte vår gata plogats på ett par veckor som det ser ut nu och fan ta dom om dom inte dyker upp imorrn då det är plogdag pga klämdagen, ja då ringer jag..Är fan trött på att man knappt kan köra bilen fram och parkera längs vägen ska vi inte tala om..Körde fast då vi var tvungen att tömma bilen efter vår norrlandsvisit så det tog oss en kvart att få ur den ur drivorna med två trötta barn samt full med packning..Gah!!

Jaja dit jag ville komma var ju iaf att en stackars tjej med sin son kämpade febrilt att få ut sin lilla bil från sin parkeringsficka så det var bara att hugga i och hjälpa till, och visst fasen lyckade hon och jag få ut bilen efter sisådär 15 minuters stampande av snön samt gasen i botten medans jag sköt på och då vi var klar så var jag helt slut om jag säger så ;-) Dagens första träningspass var då avklarad samt god gärning ;-)

Sen var det ju zumban och efter det middagslagning, blev min indiska kycklinggryta och nu slappar jag i soffan och ska lägga ner huvudet och invänta drömmarnas land..

Imorrn är det jobb igen och sen är det helg..Me like..

Sov gott vänner...

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

oki där ser man, folk säger ju att de är så viktigt att veta vad man sysslar med =/

och jag kan inget om kolhydrater och sånnt =(

han tackar så mycket =) kram

2011-01-07 @ 00:32:13
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: JD | - 30,1 kg!

vad kul att du har några shorts att se fram emot, jag slängde mina :) haha!

hur jag nu ska få råd att köpa en massa nytt, de får vi se ^^ det löser vi när det kommer, haha!



jaså du kör på LCHF, får man inte äta frukt o grönsaker då?



Kram!

2011-01-07 @ 09:25:07
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD | - 30,1 kg!

vad kul att du har några shorts att se fram emot, jag slängde mina :) haha!

hur jag nu ska få råd att köpa en massa nytt, de får vi se ^^ det löser vi när det kommer, haha!



jaså du kör på LCHF, får man inte äta frukt o grönsaker då?



Kram!

2011-01-07 @ 09:25:16
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Zumba är så in i helsikes kul, har dvd:erna hemma så kan jag inte komma till gymmet så kan jag köra här hemma.



Nä vi har redan pratat om träningen och hon tränade själv när hon gick ner med cambridge.

Men jag måste tacka för din omtanke och jag ska tänke på det.

Schemat är mest ett mål, inget måste.



Det är så skoj att vi är sp många som är med i JD's utmaning :) Jag har lagt till er alla under en egen mapp i favoriter. På så sätt så kan jag följa er alla och puscha på om det behövs :)

Kram

2011-01-07 @ 09:40:27
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: charlie

jo men för min del e sanningen för mkt o hantera för vissa tyvärr ..



okey va nice! Älskar tatueringar jag med, la upp bilderna nu :) vad tycks?



as nice ska se hur den blir när den läker e den bra ska jag spara lite pengar o göra en till



hon va skit bra tatuerare



kram

2011-01-07 @ 11:13:07
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Fia

åhh va god den grytan såg ut o va :D

2011-01-07 @ 11:24:18
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0