27 veckor med LCHF..synden straffar sig..

Ja innan jag ställde mig på vågen så vissta jag ju att det avbsolut kunde gå åt skogen och med det menar jag att vågen likaväl kunde pekat uppåt istället, så med mina ynka 100 gram nedåt får jag väl se som ngt bra ändå..

Som jag skrev igår så har det ju blivit en massa synder denna vecka och jag har ju hoppat ur ketos så det skriker om det så nu blir det strikt och kissa på stickor titt som tätt för att se var jag befinner mig..

Det är skärpning på hög nivå nu om jag ska lyckats få bort dessa 4 kilona innan sista mars då jag går på ledigt sen blir det långa power walks varje dag under ledigheten för att få igång förbränningen ordentligt..

Måste ta tag i styrketräningen oxå som ett komplement till zumban, styrke är bra för att hålla igång förbränningen så tillsammans med zumban utgör det en bra grund..

Jag S K A för första gången på länge njuta av denna sommar utan att dölja mig bakom stora skynken på stranden mm..Jag S K A känna mig bekväm i sommar och njuta av varje solstråle som strålar..(lär väl bli århundratets regnigaste sommar, men det skiter jag i jag kommer springa runt i mina jeansshorts och klänningar ändå ;-) )

Nu kör vi strikt as hell!!!!;-)

Lite siffror...om än tråkiga såna...



Efter 27 veckor med LCHF har jag då tappat..


-100 gram (21 kg)

-0cm ( 50 cm mage/buk)

-0cm( 36 cm stuss)

-0cm ( 29 cm lår )


Min sjunde vägningsvecka i mina utmaningar ligger jag nu på - 6,2 kg sen vägningen måndagen den 3 januari..

Utmaning ett.. Gå ner 6 kg till den 28 februari.. -6,2 kg I MÅL!!!

Utmaning två..Gå ner 20 kg till midsommar..-6,2 kg




Kommentarer
Postat av: Fia

Va duktig du e :D En annan har syndat så mkt de senaste så vill inte gå upp på vågen på fredag men lika bra o bita i de sura äpplet! Men nystart idag, vill inte gömma mig i vassen i sommar!

2011-02-21 @ 15:26:36
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

duktig du är :D



Jag har inte fått in något viktresultat från dig än,

det ska publiceras på söndag så vore enormt tacksam

om det kom in. Och att du inte har gett upp eller

på annat sätt hoppat av! Tillsammans är vi starka!

(har du inte haft vägningsdag än, så se detta då bara som en påminnelse)



Skriv en kommentar i ett inlägg i min blogg, eller

maila mig på [email protected]. Likaså om du

någongång skulle undra något eller så!



Skriv såhär:

Namn (vägningsdagen) viktförändring (viktförändring sedan start)



Tack ska du ha! :)

Och har jag redan fått ditt resultat och missat ber jag om

ursäkt för min blindhet ;)

/ JD



PS: Jag ber dig även tänka igenom om du vill vara kvar i utmaningen, och isåfall komma ihåg att du är det så jag slipper skicka dessa påminnelser varje gång det är resultatdags.

2011-02-25 @ 23:42:42
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

det är väl ingen dålig viktnedgång du gjort? vi har gått ner lika mycket iår ;) hhaha

2011-02-26 @ 09:52:39
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0