Dags att vakna..

Ur babykoman som jag nu befunnit mig i..

Har skjutit undan en massa saker och tänkt den klassiska tanken att jag gör det imorgon och idag är det dagen då allt ska fixas..

Lillkillen måste ju få sig ett namn och gärna en pappa på papper så det är prio ett..Sen ska räkningar betalas och foton ska beställas då jag har 50 gratis hos Fuji just nu och sånt måste ju utnyttjas:-)

Håller även på med att försöka knåpa ihop en ny design till bloggen då jag känner mig trött på denna sen är den ju ganska passé då Dylan inte finns med i den, men det tar sin tid då man har ett litet knyte som tycker att mammsen mest ska ligga och mysa med honom och det gör jag ju mer än gärna som sagt♥

Annars så har jag faktiskt idag tagit mig ut på en promenad i en timme och det kändes riktigt skönt att få komma ut och röra på sig, har tänkt försöka ta mig till gymmet nästa vecka och köra lite cross training, men vi får se hur det känns helt enkelt.. Prommisar och lite övningar med hantlar fokuserar jag mig på nu och en sund kost såklart:-)

Har ju som målsättning att vara nere på min drömvikt till nyår och det ska jag banne mig klara..

Nu ska jag ta mig en vilning medans Dylan sover och senare idag tänkte jag faktiskt uppdatera er lite om honom, om nu inte något kommer emellan..

Ha en skön dag i solskenet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0