Det skiter sig..

Ja veckans schema över träningen skiter sig som det ser ut nu :-( Har hunnit med två pass denna vecka och tanken var att jag skulle iväg ikväll, men en förkylning sätter STOPP för det..

Nu är jag bara snorig i näsan, dvs rätt täppt, men jag vågar inte riskera att något bryter ut totalt bara för att åka iväg idag, sen så ska man ju inte träna då man har en förkylning i kroppen..

Nä bättre och vänta en dag och se hur den utvecklar sig?? Vill ju iaf försöka komma iväg på lördag och söndag så nu är det vila som gäller fram till dess också får man hoppas på att den släpper snabbt..

Nu blir det vila medans lilleman sover..

Kommentarer
Postat av: Tesse

SV: Jag fattar inte varför folk ska bjuda å sen bara skita i det:(

Har mailat tradera flera ggr då jag blivit drabbad men dom bryr sig inte utan säger bara man ska lägga upp auktionen igen å skicka det nya nummret till dom så drar dom bort provisionen.

Jag hade verkligen behövt pengarna så vi kunde köpa lite julmat, men nu sket det sig.

Inte mycket lönt att lägga ut nya auktioner nu när julen e bakom knuten direkt

2010-12-10 @ 02:29:29
URL: http://minvarklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0