Träningsschema..

Att det gått säkert FYRA hela veckor sen jag sist satte mina fötter på gymmet får mig att skämmas :-( lägg därtill bortfall på promenader oxå så kan vi snacka om att jag latat ner mig sen jag hoppade in och jobbade men nu ska året avslutas med hårdträning för att på det nya året fortsätta på samma bana trots jobb, så nu kommer jag hädanefter lägga in schema för vilka dagar jag oavset ork, väder mm ska ta mig till gymmet, sen får man ju vara förberedd på att ngn dag flyttas till en annan då man har barn, men minst 3 pass per vecka ska jag numera få in..

Lördagar får vara brytdag på veckan..

Denna vecka ska jag komma iväg på dessa pass helt enkelt..

Lördag: 20 minuter crosstraining + 40 minuter gym,, ben, rumpa, lår och bål.

Söndag: 20 minuter crosstraining + 40 minuter gym,,armar, axlar, rygg och bål.

Måndag: Vilodag med en morgonpromenad.

Tisdag: 20 minuter crosstraining + 40 minuter gym,, ben, rumpa, lår och bål.

Onsdag: Vilodag..

Torsdag: 20 minuter crosstraining + 40 minuter gym,, armar, axlar, rygg och bål.

Fredag: Vilodag med en promenad..

Kommentarer
Postat av: Michan

Gud vad du är duktig, jag blir alltid så imponerad av all din ork att träna :)

2010-12-02 @ 20:51:07
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0