P.M.S:-(

Vaknade imorse av några ENORMA smärtor i magen och dessutom jävligt illamående så det var bara att kolla datum och javisst är det så..

Dagen för kvinnoveckan närmar sig så nu sitter jag med lite mildare smärtor och inväntar floden av blod...

Hade inte alls såna här smärtor efter att Leia föddes och detta är ngt som jag sluppit dom senaste åren men minns så väl i gymnasiet då jag var och varannan månad fick hoppa in hos sjuksyster för att lägga mig på britsen och invänta pillrets värkan.. Att laga mat var inte optimalt med dessa åkommor:-(

Och nu är jag där igen och har nu slängt iväg ett mail till min barnmorska för att ta tag i efterkollen som vi fick ställa in samt att få något super preventivmedel som tar bort mina åkommor och som dessutom är 100% säker, vill inte ha fler barn då dom jag har räcker gott och väl;-)

Nä idag blir en tråkdag inomhus och så fort Dylan slaggat in så ska jag utmana Leia i lite spel:-)
Vi behöver skratta lite ihop istället för alla bråk vi för tillfället har(mer om det i ngt annat inlägg)...

Sen senare idag så blir det en försenad 2 månaderskoll för Dylan och det ska bli enormt spännande att se hur mycket han har vuxit sen sist:-)??

Nu lite lunch för mig och Leia.. Pannkakor till donnan och min LCHF fisk från gårdagen till mig(är inne på 5 dagen nu och ser fram emot väg och mätdagen på måndag:-) )

^^^^Se you later^^^^


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

usch, hoppas det går över snart!

2010-08-04 @ 15:02:28
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0