I det tysta.

Har vi gjort ngn form av rekord av sjukor på löpande band och nu får jag fasen tycka det är nog !!!

Det har varit magsjuka och hög feber om vartannat och efter en veckas vabb med Dudde så var jag åter på jobbet i en dag innan jag insjuknade natten till fredagen med feberfrias, illamående och dunderförkyld. Nu känner jag mig bättre och barnen är kry så låt oss nu slippa mer skit.

Träningen har lyst med sin frånvaro men nu ska den igång igen och kosten har väl varit lite si och så med. Har iaf hoppat på ännu en rivstart så nu är det köra hårt för tredje gången gillt heter det väl så nu ska målet nås :-)

Nu sova bort dom sista bacillerna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0