Så jäkla skönt.

Idag kom jag så äntligen iväg till gymmet för första gången detta år och nu är jag taggad.

Hade tänkt köra body pump men då internetbokningen krånglar så fanns det tyvärr inga platser kvar då jag kom så det blev en timme i gymmet och det lär nog bli mycket gym och simning tills bokningar funkar att göra igen.

Kommer anteckna ner mina resultat varje gång för att kunna sätta upp egna mål med min träning men idag blev det crosstraining och styrka på överkropp.

Imorgon siktar vi återigen göra ett besök och på fredag är det vägning.

Sockeravvänjningen går bra nu, mår prima igen och det är bara så klart att det är såhär jag ska leva nu, visst kommer jag unna mig i framtiden ngn gång ibland, men ett liv med kolhydrater 24/7 i veckan funkar inte på mig.

Nu ska mitt mål nås och till dess blir det bara Lchf vänliga saker som går avnjutas ;-)

Är förövrigt grymt imponerad på alla resultat som kom in på rivstarts första inlämning, jag lämnar på fredag, men grymma tjejer som är med ;-)

Dagens träning:

Cross 30 minuter
distans 1,92 284 kalorier

Torso. 15 kg 3 x 15 per sida

Skuldror 25 kg 3x 15

Bröst 13,5 kg 3x15

Axlar 13,5 kg 3x15


Kommentarer
Postat av: Ellen

Så duktig du är :)

2013-01-09 @ 21:49:26
URL: http://ellengblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0