Orkeslös

Början på detta år kunde ju ha börjat bättre men förhoppningsvis tar det nu en vändning.

Insjuknade ju i onsdagsnatt och därav uteblev träningen och konstmässigt har det gått knas. Idag är första dagen då jag inte ätit ngt utöver Lchf och gisses Amalia vilken antändning på sockret jag haft!! Humöret är uselt, kroppen svag och min vilja att fortsätta är just nu i botten :-(

Imorgon hoppas jag verkligen må bättre och även att jag kan ta mig till gymmet en stund, men ångesten att veta att klockan ringer fem är stor och nattning av kids pågår just nu och snart av mig själv. Sista veckan på jobbet nu och ser fram emot att få påbörja det nya med mer energi i kroppen än vad jag just nu har.

Men nu blir det filmmys en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0