Nytt år nya tag..vägning och mätning 1..

Bloggen har stått rätt still denna december månad men det kan jag inte påstå vågen gjort ;-)
 
Skitsamma, jag spårade ut rejält denna månad och med ingen träning alls så ska jag nog vara glad att vågen stannade på under 5 kg..mycket vätska och hälften rinner säkerligen av mig snabbt..
 
Idag kör vi igång lugnt med 45 minuter rockring, imorgon ska jag försöka ge mig på body attacken om plats finns, bokningsystemet är trasigt så nu får man åka dit och chansa på att få en plats, surt!!!
 
Kostmässigt så drar jag igång med periodisk fasta igen imorgon då jag ska jobba och sen blir det PF och strikt LCHF ett tag framöver..siktar på att vara framme vid målet den 30 april och kommer köra vägning varje fredag och mätning varannan vecka...
 
Vårens stora mål blir ju att komma ner till 58 kg så jag sen kan försöka mig på att få bort dom sista 3 kg under resten av året utan stress, men framförallt vill jag få en fast och tränad kropp..
 
Kommer köra body attack. body pump, zumba , gym, simning och rockring som vårens träningsformer iaf..
 
Idag mätte jag mig även och nu har jag nog inte riktigt mätt mig lika som förra omgången då jag lagt in mer ställen, har markerat ut midja, största putningen på magen, höft och rumpa då jag tycker det är rätt svårt att få till mätningen riktigt..Även bild kommer tas idag men den får ni inte se förrän om en månad då jag har en förhoppningsvis roligare bild att visa upp oxå ;-)
 
Nä nu kör vi helt enkelt!!!
 
Vikt och mått vägning 2013-01-02

Mage under naveln..   91 cm

Midja..                         72 cm
 
Bröst..                         78 cm
 
Höft..                           94 cm
 
Rumpa..                      97 cm

Undre lår V...              47 cm
 
Övre lår V...                60 cm
 
Övre lår H..                 60 cm

Undre lår H..               47 cm

Arm v....                      30 cm

Arm h....                      30 cm

Vad v..                        36 cm

Vad h..                        36 cm

Vikt....                          68,5 kg

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja nu kör vi :) Heja oss!

2013-01-06 @ 14:58:56
URL: http://ellengblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0