Förbannad!!!

Jag är redigt arg och idag tog jag tag i det då källan till min aggression befann sig i hallen på duddes förskola.

Anledningen är kort och gott att dom tagit sig rätten att vår overall i strlk 98 är deras och nu går Dudde gå runt i en 92 medans alla andra kläder är i 98-104 ibland 110 !!

Ja jag har märkt overallen med namnlapp som tyvärr är lätta att ta bort och har skrivit dit deras son namn i den med penna.

Idag kom dom och jag såg bara hur deras som drunknar i den och hur dom rullat upp benen för att ungen överhuvudtaget ska kunna gå i den!!

Till råga på allt så upptäckte jag förra veckan både färgfläckar och en stor fettfläck vid ena fickan så att sälja den vidare kommer en gå.

Idag brann det för mig och just nu funderar jag på att kort och gott ta tbax den för vem fan bestämmer att just deras ord är dom rätta???

Grymt jävla irriterande och jag sa nu till pappan att karma kommer alltid åter och jag hoppas han iaf fattade dom orden !!

Idioter !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0