Det går uselt.

Första veckan på nya jobbet. Superskoj!!


Första veckan utan nikotinplåster som hjälp. Mindre skoj!!

I två dagar har jag haft ett sånt sug efter cigg och det har slutat med att jag stoppat i mig smörgåsar och kakor istället. Bättre?? Ja för hälsan, men jag har ju samlat på mig all vätska igen så morgondagens vägning hoppar jag.

Blir bara mer stressad i mitt röksug av att se vågen då det säkert är plus minus noll sen start så lika bra att vänta till nästa vecka och köra hårt denna vecka med träning och förhoppningsvis ger röksuget efter snart.

Nu blir det tandläkaren innan jobb och ikväll står det och väger mellan body pump och attacken ??

Ha en skön dag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan detta med och sluta med nikotin är jobbigt! För min del var dt inget svårt alls och sluta med cigg, trots att jag rökte över 1 pkt om dagen, men och sluta med snus!! Herregud 9 v sedan sista och är lika sugen - triggade igång i början mina Hetsätningar . Men du fixar Dta!!

Puss

2013-01-17 @ 11:44:39
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0