Det går bra nu !

Träningen löper på bra nu och jag känner mig piggare i kroppen, nikotinbegäret är hanterbart nu och det känns bra , kostmässigt är jag på gång igen även om smörgåsdemonen knackar mig på axeln lite då och då och tröstar mig ibland med en halv finn crisp med massa bregott ;-)

Igår gjorde jag iaf helt underbara schnitzlar och jag längtar redan efter min lunchlåda ;-) panerade i ägg och mandelmjöl och det blev super. En ny favorit !!

Börjar lite senare idag och unnade mig lite morgonsimning då Leia ändå måste va på skolan till samlingen så det känns gött att träningen är avklarad , lite rockring till kvällen blir det ändå.

På fredag blir det vägning och jag har ställt in mig på att det inte kommer va så trevligt då jag säkert gått upp det jag gick ner första rivstartsvecjan, samt så har jag mens men till nästa fredag så ska det vara positivt på vågen. Bara hålla i detta nu, tiden går snabbare och snart är vår/ sommaren här ;-)

Nu blir det jobb.


Kommentarer
Postat av: charlie

Haha blev du inspirerad av o panera schnitzeln i mandelmjöl efter mitt tips ? ;)

Hatar detta med dagis o jävla kläder- förstår dig precis!

Ah men gud vad nice! Haha jag är totalt beroende av bloglovin, är helt lost utan den. för många bloggar o hålla koll på.

Oj op blev väldigt väldigt dyrt. Priserna varierar från klinik till klinik så hör nästan med ngn nära dig.

Ifa du skall bara gö brösten så spelar vikten inte så stor roll i dt. Jag önskar jag ej hade lagt på mig innan op men men shit happens!

Puss o kram

2013-01-23 @ 09:54:48
URL: http://mscharlie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0