Slutpassat.

Längesen jag tog mig tid för att både läsa och skriva i bloggen/bloggar, men härhemma fortsätter sjukstugorna.

Är just nu hemma och vabbar lilleman då gubben fortfarande är sjukskriven och har blivit beordrad att vila och nu är det ju 4 veckan han är hemma så det är dags han friskar till sig.

Själv är jag lite snorig men inget mer, kosten går bra nu och jag har även denna vecka bestämt mig för att enbart köra gym med styrka och cardio på egen hand och inga pass på ett tag, dels för att jag känner att jag stannat upp oavsett hur jag sköter kost mm samt att det är ett stressmoment just nu att hinna ta mig till passen. Så det känns bra , kör ena passet med styrka överkropp samt intervaller på löpbandet 15 minuter och det andra passet blir styrka ben samt 15 crosstraining. Mitt mål är att jag ska öka på vikter samt på löpningen och kanske kanske anmäler jag mig till vårruset i år ;-).

Jag kommer nu köra så här till min målvikt är nära och då kanske plocka in ett pass då jag verkligen tycker grupppass är skitroliga, men tror min kropp behöver en redig omställning nu :-)

3 månader ca har jag kvar av denna vårtermin så nog ska detta gå ;-)


Kommentarer
Postat av: charlie

Ah men dt har nog med denna årstiden och göra! Hoppas alla blir friska snart! Förstår din frustration.

Hoppas du får en dunder dag hjärtat

2013-02-21 @ 13:55:53
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0