Sjukstugan from hell!!

Har haft en skitvecka få det kommer till träningen då det just nu är full sjukstuga hemma.

Gubben har varit hemma i 2 veckor med sin envisa hosta och inatt kom febern på honom så imorgon bär det åter till doktorn för honom då dom fasen måste göra ngt.

Leia spydde hela natten mellan måndag och tisdag och var hemma till torsdagen bara för att natten till fredagen åka på 40 graders feber. Febern höll i sig till natten mot lördagen trots Alvedon men nu är iaf hon kry, lite snorig men annars ok.

Idag var det Dylans tur så nu ligger han med närmare 39 grader feber så han får vara hemma med pappsen imorgon om det inte blir värre hos han så att han inte orka se över honom.

Är glad att jag sluppit allt skit än då vi har rätt mycket att göra, men ngn träning har ju knappt blivit av och jag hoppas verkligen jag får utnyttja mina bokade pass den kommande veckan.

Ikväll blir det rockring och slappa framför tv,n. Är rätt slutkörd då jag fått tagit hand om det mesta i helgen så någon vila har det knappt blivit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0