Vägning 7 september.

Det fortsätter nedåt även denna vecka och det fortsätter i gram ännu, men jag får nog inse att detta kommer bli kämpigt och att jag inte får tappa tålamodet..
 
Men snart så är jag nära en klippning iaf, även om det tagit längre än vad tanken var..
 
veckans träning blev enbart 3 pass och det blev body attac, zumba och body pump..Kommer se liknande ut den kommande veckan, men ska försöka få in ett pass body attac till på torsdagen..
 
Kosten går bra och frestelserna har varit många denna vecka, chips och dipp på lördagen, prinsesstårta på söndagen då Leia hade lite kalas och den där jävla tårtan låg i kylen och suktade mig i 3 dagar varje gång jag öppnade kylen ;-) Love Prinsesstårta :-)
 
Men nu vikt och mått..
 
Vikt och mått vägning 5 2012-09-07
 
Mage ... 74 cm.....-4 cm totalt -  12 cm
 
Stuss......92 cm...-1 cm totalt -3 cm
 
Övre lår V...55 cm....-0 cm totalt -4 cm
 
Undre lår V...46 cm...- 0 cm totalt -1cm
 
Övre lår H..55 cm....-0  cm totalt - 4 cm
 
Undre lår H..46 cm.. -0 cm totalt - 1 cm
 
Arm v.... 29 cm...-0 cm totalt - 1 cm
 
Arm h....29 cm...- 0 cm totalt - 1 cm
 
Vad v..34  cm...-0 cm totalt - 3 cm
 
Vad h.. 34 cm...-0 cm totalt - 3 cm
 
Vikt.... 67,6  -600 gram totalt - 1,4 kg
 
Minus 600 gram denna vecka och enbart 5 cm minus och det nbart på mage och rumpa, men nästa vecka ska jag verkligen klippa ett kilo ned ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit bra gjort!!!

2012-09-08 @ 12:16:42
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0