Vägning 31 august..

Ätligen börjar det gå nedåt igen på vågen, men väldigt sakta dock.. Går in i mensveckan nu oxå så den kanske påverkar lite på denna vägning oxå, men på det hela är jag nöjd över denna vecka..
 
Träningen gick igenom och jag provade ett nytt pass body step, som jag gillade trots att jag höll på svimma ;-)
 
Veckans träning blev Body step, zumba och body pump där jag förövrigt höjde på stången så nu kör jag 15 kg på ben, 12 kg på rygg, 6 kg på axlar och 5 kg på bröst, biceps och triceps..
 
Den kommande veckan blir det att testa ett nytt pass imorgon då jag ska ge mig på Body attac :-/  kommer stå mellan body attac och body step på söndagar men då attacen är på en bättre tid så lutar det åt den ev..tänkte även få in ett till pass denna vecka på torsdag men vi får se hur det funkar med övriga familjen..
 
Blir iaf body attac, zumba och body pump som träning denna vecka..känns bra i kroppen :-)
 
veckans resultat då..
 
Vikt och mått vägning 4 2012-08-31
 
Mage ...  78 cm.....-2 cm totalt - 8 cm
 
Stuss......93 cm...-0cm totalt -2 cm
 
Övre lår V...55 cm....-1 cm totalt -4 cm
 
Undre lår V...46 cm...- 0 cm totalt -1cm
 
Övre lår H..55 cm....-1 cm totalt - 4 cm
 
Undre lår H..46 cm.. -0 cm totalt - 1 cm
 
Arm v.... 29 cm...-0 cm totalt - 1 cm
 
Arm h....29 cm...- 0 cm totalt - 1 cm
 
Vad v..34  cm...-1 cm totalt - 3 cm
 
Vad h.. 34 cm...-1 cm totalt - 3 cm
 
Vikt.... 68,2 -600 gram totalt - 800 gram
 
Veckans nedgång blev 6 cm och 600 gram.. hoppas på att komma under 68 kg nästa vecka...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad grym du e!!

2012-09-01 @ 10:53:48
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0