Vägning 27 september

Ja skulle ju ha mätt mig hela helgen efter jag hade vägt mig, men känner att jag lika gärna kan vänta till nästa fredag då sista vägningen för utmaningen sker.

Känns bittert att det inte blivit mer kilon under denna tid men får helt enkelt jobba hårdare den sista tiden nu fram till jul. Är glad att det blev minus denna vecka då jag har mens så om ett litet under vill ske så kanske det blir ett kg ner på nästa vägning och då skulle det innebära klippning för mig ;-)

Snart body attack och en massa svett !!

Vikt och mått vägning 2012-09-27

Mage ... 72 cm.....-0cm.. totalt - 14 cm

Stuss......91 cm...-0cm.. totalt -4cm

Övre lår V...55 cm....-0 cm totalt -4 cm

Undre lår V...45 cm...- 0 cm totalt -2cm

Övre lår H..55 cm....-0 cm totalt - 4 cm

Undre lår H..45 cm.. -0 cm totalt - 2 cm

Arm v.... 29 cm...-0 cm totalt - 1 cm

Arm h....29 cm...- 0 cm totalt - 1 cm

Vad v..34 cm...-0 cm totalt - 3 cm

Vad h.. 34 cm...-0 cm totalt - 3 cm

Vikt.... 67 - 800gram totalt - 2kg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga du! Sj blev dt plus minus noll denna veckan dock e jag på plus 2 kg sen lägsta vikten. Så jävla frustrerande!!

2012-09-30 @ 09:18:07
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0