Vägning 14 september

900 gram från ett besök hos frissan är jag nu iom gårdagens vägning och fortfarande är det inga kilon som rasar av mig under veckan men bra nära iaf ;-)
 
Kan ju hoppas på att första kilot kommer denna vecka då ett besök hos frissan är i grymt behov, men inga delmål nådda än som jag trodde och då får man allt vänta..
 
Siktade ju på 3 kilo minus till denna vägning så jag ligger ju lite efter men inget värdsligt så håller detta i sig så kan jag nå mina andra delmål inom ramarna då jag satt lägre nedgång efter dessa 3 kilon :-)
 
Träning och kosten har funkat bra även denna vecka och nu tar siktet på en ny vecka igång.. 3 pass på gymmet blir det  denna vecka..Bodyattack, body pump och återigen body attack..
 
Vikt och mått vägning  2012-09-14
 
Mage ... 72 cm.....-2 cm.. totalt -  14 cm
 
Stuss......91 cm...-1 cm.. totalt -4cm
 
Övre lår V...55 cm....-0 cm totalt -4 cm
 
Undre lår V...45 cm...- 1 cm totalt -2cm
 
Övre lår H..55 cm....-0 cm totalt - 4 cm
 
Undre lår H..45 cm.. -1 cm totalt - 2 cm
 
Arm v.... 29 cm...-0 cm totalt - 1 cm
 
Arm h....29 cm...- 0 cm totalt - 1 cm
 
Vad v..34  cm...-0 cm totalt - 3 cm
 
Vad h.. 34 cm...-0 cm totalt - 3 cm
 
Vikt.... 66.9  -700 gram totalt - 2,1kg
 
700 gram ned och 5 cm mindre, är dock spyless på att det aldrig släpper på låren då jag fasen känner mig fastare där?? Jaja snart så släpper det väl där oxå ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMT!!

2012-09-15 @ 18:08:02
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0