Leia 6 år <3

 
Min stora tjej blev i torsdags 6 år och det firades med ett mc donalds besök för barnen, in på BR och hämta födelsedagspresenten man får och sen hem och äta en tårtbit och presentöppning.. rätt skönt nu då hon även börjar uppskatta att få kläder i present då hon har så mycket leksaker och hinner knappt leka med det så det blev ett game boy, kaffe servis, pennor, pysselbok, spel, en barbie, sminkväska, nattlinne, skor, innertofflor, hårklämmor mm.. En nöjd tjej iaf och det värmer ens hjärta och på söndag blir det kalas med trasseltårta :-)
 
Hon har blivit så stor mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis t stora söta tjejen !!

2012-09-01 @ 10:54:55
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: charlie

jo men ge fokus på hur dt känns o inte så mkt på allt annat. tänk på känslan varje ggn dt e jobbigt

Jag förstår dig fullt ut. jag har plussat i flera veckor nu trots att jag sköter kosten o kör över 10 pass i veckan. frustrerande o ledsamt men kör vidare! För min del är dt ju detta med stress i kombo med utebliven mens.

asså på rumpan? Hoppas på ett bra sätt nu :P vi får se också vad mätningen säger imorgon. tycker magen e konstigt nog ngt mindre.

aw thanks sweetie. målet innan op är 60 kg o va nere på 61,7 kg men ah som sagt plussat nu ngt kg igen. får ju se hur dt går :(

Puss gummsan

2012-09-01 @ 22:42:30
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0