En skön söndag

Först fick jag njuta av att svettas rejält på dagens pass och idag tog jag verkligen ut mig på sista låten, trodde jag skulle svimma då vi skulle lägga oss ner och avsluta med att träna magen ;-)

Blev även bio idag och filmen modig. 3 D är verkligen grymt och filmen var verkligen sevärd. Rekommenderas!!

Sen bar det hemåt för mig och Dudde för att tillaga köttgryta medans Leia for och simma med pappsen.

Nu sover en av två och jag njuter av en kopp the med kokosolja och lär snart själv sova. Imorgon är det återigen jobb som väntar.

Helgerna springer iväg och det är så underbart att få ha såna här sköna dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh avis på fin söndag!

2012-09-23 @ 20:38:52
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0