Underbara helg

Lördag och mörkret härjar fortfarande utanför, men Dudde har bråkat ett tag så lika bra att ge upp. När han vill upp så vill han;-)

Själv tror jag tyvärr att jag håller på att stressa sönder mig just nu, är så stressad så mensfan har kommit igen så denna vecka skiter jag i vägningen. Vet att jag inte la in senaste vikten förra veckan, men ska iaf korrigera det och dom senaste måtten sen.

Helgen ska gå i lugnets tecken och absolut stressfri så idag är planen att dra och bada efter Leia's dans , men just nu tvekar jag.. Dudde har blitt förkyld över natten och av att döma hur det låter inne hos Leia så verkar hon snorig oxå så planerna kanske ändras under dagen, Leia lär dock inte gilla det ;-) she's à devil sometimes ;-)

Jag ska även bli med rockring idag och ikväll återkommer jag om mitt första pass härhemma. Nu jädrar ska degmagen rockas bort ;-)

Imorgon mitt älskade body attack och den är helgen slut och min mördarvecka tar vid.

Öppning måndag, tisdag och onsdag klockan sju, kvällsmöte på tisdag till sju!! Måndag och torsdag Apt stängning hos Dylan och Leia och Jarkko sitter hos gaddaren på torsdag så jag måste stressa iväg tidigare från jobbet. Fredagen avslutas med en härlig stängning!!

Bäst att njuta av helgen inser jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0