Midnight blackberry and vanilla silk

Så var det dags att testa den andra doften av air wicks doftpinnar och visst doftar den gott men inte i närheten av cool linen & white lilac.

I en månad har doftpinnarna spridit en behaglig doft i vårt hem så den håller ju ett tag och än var den inte slut på doft i flaskan, men iom att kampanjen är snart slut så var jag tvungen att testa den andra doften.

Mitt betyg på dessa pinnar blir en stark femma då jag gillar utformningen av flaskan, ser rätt trevligt ut i hyllan och dofterna är behagliga.

Cool linen & white lilac sprider en härligt nytvättad doft och denna kommer att stanna kvar hos oss.

Blackberry sprider även den en behaglig doft men inte i närheten av cool linen.

Men på det hela en 5 i betyg och jag är glad att ha fått buzza detta paket då jag nu funnit något jag gillar.

Rekommenderas varmt i era hem såhär i höstmörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0