Ligister!!!

Dessa underbara små liv som driver mig till vanvett större delen av dagarna med sina underbara syskonbråk har nu gått för långt!!!

Dessa 2 ligister har förstört det käraste mammsen har i sitt hem.

Min laptop!! Och nu väntar förhoppningsvis inte en för dyr reparation då jag själv inte får till det?? Den bara står och arbetar men kommer ingenstans och stannar bara upp och efter att ha försökt hela dagen igår så ger jag upp.

Idag ringer jag ngn datakunnig för data är inte min och sambons starka sida och om nu den får nytt liv så kan jag numera meddela att kidsen får dataförbud utan ngn vuxen till hands.

Förstår fasen inte hur dom lyckats med allt dessa 2 ??? <3


Kommentarer
Postat av: Mia

om återställning inte funkar starta den utan batteri.

2012-10-01 @ 20:32:17
Postat av: Linda

Mia:

Har aldrig batteriet i och återställningen funkade inte så det blev 1200 kronor fattigare då hårddisken behövde bytas ut :-)

2012-10-05 @ 21:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0