It´s cold outside!!!

Lördag och dagens planer ser väl ut såhär..
 
Dansskola för Leia, handla mat, äta lunch, zumba för mammsen, tvättstuga och parkhäng, middag och kvällsmys..
 
Imorgon bär det av till barnmässan :-)
 
Just nu roar jag mig med att frosta av frysen, bäst att passa på då kylan besöker oss just nu ute på balkongen :-)
 
På tal om kyla så ska jag även slänga in ett besök på stadium då dom har 20 % på barnkläder och vinterkängor behövs till bägge, ska verkligen köra en raid ikväll och slänga iväg lite saker till bytes/säljes.. Blir galen på att saker ligger och samlar damm överallt ;-)
 
Ja roligare än så blir inte min lördag för tillfället ;-)
 
Nu lite mer kaffe...

Kommentarer
Postat av: charlie

ah får göra dt en vacker dag ;)!

ja men dt blir så!! Vrf tabbar man upp sig när man e så nära? Man känner ju sig smått efterbliven .. imorgon e dt den officiella vägningen .. ångest! Får se vad vågen visar!

De är super goda if you ask me! Spec om man har sockerfri sylt till eller sockerfri jordnötssmör. Ett plus e om man tar ngra stevia droppar i smeten eller kakao :) mitt tips! Testa tycker jag!

Puss o kram

2012-10-13 @ 21:45:48
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0