Feelings.

Onsdag och igentligen min body pump dag, men gubben ska testa mma idag så det blir till att köra hemma idag och imorgon. Känns skit då jag verkligen rensar skallen då jag är där, men bara gilla läget. Nästa vecka blir det träning oavsett om jag måste styra om lite.

Annars känns det bra i kroppen och knoppen ;-) min motivation är på topp och jag vet att jag kommer nå mitt mål inom en snar framtid. Och sen blir det att hålla sig där. Aldrig mer några större och längre urspårningar.

LCHF är min livsstil nu och för alltid även om avstamp ngn gång kommer ske då jag är framme, men inte som detta år som varit.

Det har kostat mig 9 kg upp och det om ngt får mig att inse att jag måste tänka till i mina val.

Nu jobb i höstsolen!!

Dagens bästa!! Första koppen kaffe med äggmjölk ;-)



Kommentarer
Postat av: charlie

aw vad söt du e ;)! Ja men dt e klart att vi fixar dt. shit jag trodde att resan i början skulle vara tuff men dt e fan ingenting i jämförelse med resans "slut" jävla sista kgn håller i sig för liv o död.

puss o kram

2012-10-10 @ 23:11:54
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0