Cool linen & white lilac

Just nu buzzar jag doftpinnar från Air wick och har just nu denna underbara doft som heter cool linen & white lilac.

Mitt hem luktar verkligen nystädat varje dag jag stiger in genom dörren och det är en behaglig doft som sprider sig i hela lägenheten.

Jag älskar den och kommer ärligt fortsätta att köpa hem den och använder ni er av doftfräschare hemma så rekommenderar jag verkligen denna.

När denna vas är slut ska jag dock testa den andra doften som heter midnight blackberry & vanilla silk, men har svårt att tro att den kan slå denna.

Som sagt Air wick cool linen & white lilac. Lägg den doften på minnet eller som jag låt den sprida sig i erat hem och låt erat hem lukta nystädat och fräscht dagligen trots dammråttor i hörnen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0