1200 kronor fattigare

Förra helgen började jag shoppa julklappar då BR hade rea och allt som allt sparade jag in 800 kronor på det jag shoppade. Sweet!!

Tills några dagar efter då ligisterna mina knappade runt på datan och den segade ur varpå tekniska mammsen testade att göra återställning och allt spårade ur !!!

Lämnade in den hos reparatören för en omprogramering som skulle kosta 650 spänn. Bara gilla läget.

Igår ringde han och sa att det inte funkade utan hårddisken behövde bytas och vips så var kostnaden uppe i 1200 kronor och dom där 800 som sparades in till mer julklappar fick nu spenderas på detta och just nu ligger mina ligister 400 kronor back på julklapparna ;-)

Nu är det till att fixa upp famla datorn till ungarnas rum för min älskling är det förbud på att röra.

No hands on my baby Acer kids ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0