Vikt och mått 30/11

Förra veckan gick jag upp 100 gram till 64,9 kg och berodde nog mest på att mensen drog igång. Hade inga större förhoppningar idag trots att jag känner mig smalare men har fortfarande mens och veckan har sällskap av en kraftig förkylning, börjar tro att jag har lunginflammation, så träningen har bestått av endast ett pass attack och lite rockring hemma.

Trots en skitvecka som sagt så var vågen vän med mig idag och visade 1,1 kg ned så nu är jag under 64 kg. Närmare bestämt 63,8 kg landade jag på och nu siktar vi på under 63 kg nästa fredag.

Måtten går det dock trögt med trots att jag känner mig slankare och kläderna sitter bättre så minskar det inte på vissa ställen och knappt på andra??

Men skitsamma vågen börjar bli min vän igen och vi fortsätter köra periodisk fasta och hoppas på att jag kryar på mig snabbt så jag får träna igen.

Veckans siffror då!!

Vikt och mått vägning 2012-11-30

Mage ... 66.....-1 cm.. totalt - 20 cm

Stuss......88cm...-1cm totalt -7 cm

Övre lår V...52cm....-1cm totalt -6 cm

Undre lår V...43cm...- 1cm totalt -4 cm

Övre lår H..53 cm....-0cm totalt - 6 cm

Undre lår H..43cm.. -1cm totalt - 4 cm

Arm v.... 28 cm...-0cm totalt - 2 cm

Arm h....28cm...- 0 cmtotalt - 2 cm

Vad v..33 cm...-0cm totalt - 4 cm

Vad h.. 33 cm...-0cm totalt - 4 cm

Vikt.... 63,8 kg -1,1 kg totalt - 5,2 kg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfaaaaan vad bra!!

2012-12-01 @ 10:39:26
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0