Halvt trasig.

Trots en skadad fot ( gick in i sambons skivstång igår ) och förkylning med en täppt näsa tog jag mig iväg imorse för söndagsattacken :-)

Kan villigt erkänna att tankarna på att skippa fanns, men körde igenom passet i ett lugnare tempo dock.

Känns som en bra början på denna träningsvecka och imorgon siktar vi på zumba. Var ett tag sen jag körde det så ska bli skoj.

Just nu sitter jag och ser min grymma dotter på hennes simskola och sen bär det hemåt för middag och kvällsmys.

Imorgon ringer klockan återigen fem och en ny vecka ska avhandlas.

Grymma jag ;-)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/294670/images/2012/pic_50b248a6ddf2b31b580029c1.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/294670/images/2012/pic_50b248a6ddf2b31b580029c1.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

2012-11-26 @ 10:11:17
URL: http://www.24dagar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0