Söndag....

Ingen träning idag som mina söndagar brukar bestå av så får ta energin till att städa upp härhemma sen medans Dudde sover, spelar ingen roll hur mycket jag plockar, han drar fram allt igen och en liten stund vill jag iaf kunna njuta av ett städat hem ;-)

tror det blir en tur till Björklunds hage sen för att rasta kidsen en stund och få lite luft, även om vädret inte är helt klockrent så är det någorlunda varmt..

Annars ska jag bara softa denna söndag,känns som vi var på språng hela dagen igår och helgen svisschar verkligen bara förbi och iom att fredagen försvann från familjen så känns det inte riktigt som vi hunnit umgås..

Såg ju knappt barnen i fredags förutom på morgonen..

Nä en kopp kaffe och sen sätta igång med måstena så vi får komma iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0