Leia är nu stolt ägare av Baddaren och jag...

2012-05-05_18_44 (MMS)

Leia är nu stolt ägare av Baddaren och jag var en grymt stolt mamma om än en fruktansvärt trött sådan imorse efter gårdagens personalfest med liiite för mycket vin och öl innanför kroppen ;-) nackdelen med LCHF är att min inte klarar mängder man förr gjorde eller så är det helt enkelt så att avsaknaden av krogliv gjort sitt ;-) jaja 2 gånger per år typ få man väl ta lite smällar av denna sort blir ju inte så ofta man krogar runt och jag är nog mer en hemmadrickare med ett glasvin framför datan eller så men skoj var det iaf och tack o lov att jag är behagad med förmågan art sällan bli bakis :-) . Leia var iaf super idag <3 hon flöt som en delfin och doppade huvudet utan problem så kriterierna för Baddaren klarade hon galant och nu siktar vi på sköldpaddan:-) blev sen en tur in till stan för lunch på donken och nu har vi lördagsmys tjejer emellan då Dudde slaggar och pappsen är ute på mälaren mot söders höjder i stormen och så snart Leijsing somnat in blir det seriemaraton för mammsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0