Söndag..

Jorå jag lever efter denna vecka, men har rätt mycket som tar min tid nu både från att sitta och slappa vid datorn samt tyvärr även från gymmet..

Inte ett träningspass har avlöpts denna vecka då jag 2 kvällar jobbade sent och sen ville jag spendera övriga kvällarna med kidsen, men ikväll ska jag köra gummibandet samt kanske lite zumba via youtube.. Kommer bli så att jag får satsa på att gymma hemma en del framöver och få ta mina gymbesök som bonusar.. 2 besök i veckan kanske jag iaf kan lyckats få till:-)

Annars har vi haft en lugn helg med mellomys såklart ;-) Thorsten is the king!!! Tycker absolut vi röstade fram rätt låt, men synd om Danny och vi ska nog ta det lite lugnt med att hojta om seger redan då det oftast brukar bli så att vi sitter där och gapar efter röstningarna i övriga Europa.. Grannlandsröstning väger ganska tungt i dessa sammanhang ;-)

Idag lyser solen så vi ska väl ta oss ut till parkleken, ska bara packa ihop lite traderapaket som ska skickas iväg, känns gott att kammat in 700 riksdaler på ngt som bara ligger i lådorna och skräpar och har en hel Ikeasäck som även den ska fotas och läggas ut...

Nä nu en dusch och sen ut och boosta sol!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw vad söt du e tack hjärtat <3<3

2012-03-11 @ 22:29:44
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0