Skitmorgon.. Dudde höll låda mellan 23 och...

1330930843999 (MMS)

Skitmorgon.. Dudde höll låda mellan 23 och fram till närmare 3 inatt. Klockan ringer 5 upp och boosta kaffe. Bråka upp en trött Leia på med kläder ut i kylan. Stressa mot tåget, ladda på kortet from idag den 5 gå igenom spärrarna.. Piiip! släpps ej igenom. Kärringen säger att kortet gäller fromden 12!! Bara köpa en remsa för 200 spänn så jag släpps igenom. Att jag dessutom jobbar 12 timmar till sju ikväll med denna start gör mig tröstlös.. Hade gärna varit den som vabbade Dudde idag med denna starten:-/


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch då! Snart får du sluta i alla fall, hoppas dagen blev bättre efter hand.



Sv: Klart du kan hänga på. Skriv bara startsiffror i ett inlägg och maila presentation om du vill (om du scrollar ner lite ser du att några skrivit gästinlägg/presentationer om sig själva). Ska nystarta utmaningen nu till veckan hoppas jag. Vart lite lite bloggande det senaste pga av sjukdomar, sovproblem och namnkalas ;)

2012-03-05 @ 18:10:12
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0