Nu kör vi...

Bloggen har väl mest legat still nu ett tag beroende på att jag koncentrerat mig på annat och inte har det varit träning heller, men idag kickar vi igång igen med både blogg och träningen ;-)

Våren är här och nu är det dags att börja njuta av livet igen, varit inne i en deppperiod och har väl inte riktigt kommit ur den men på god väg.. Bara mindre skavanker kvar att lösa sen är jag redo att njuta igen...

idag blir det mitt gamla zumbapass som numera heter aerobic salsa men med samma instruktör så jag ska gå dit och kika om det är liknande steg elller helt bananas ;-) Träning blir det iaf och sen lär väl dagen mest spenderas utomhus med kidsen...

Om 1½ vecka åker vi mot sundsvall och som jag längtar, bort från storstan och ångesten ett tag och träffa mina älskade vänner och familj <3 Men mest ska det bli skönt att få vara lite ledig från jobbet, även om jag hade två vabbdagar denna vecka med båda kidsen så har jag inte varit borta från jobbet så mycket, tror jag har 8 vabbdagar sen jag började jobba i augusti 2011 och noll sjukdagar så lite ledigt ska nog sitta fint för mig :-)

Nä nu ska jag väl ta och fixa lite frulle och rodda med kidsen så vi kommer ut en stund innan mat och sovklockan tickar för Dudde och mammsens träning drar igång ;-)

Inte världens intressantaste inlägg, men det bjuder jag på ;-)

Ni får ha en underbar vårdag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0