Den bittra sanningen om kolhydraters existens i min kropp..

I takt med att bloggen varit lite åt sidan med mitt liv så har även kosten hamnat knasigt, det har blivit en potatis där, en pizza här, ja ni vet, man unnar sig och tror att det inte ska märkas...

Det gör det kanske inte i början, men nu kan jag tyvärr säga att sen mars då jag skrev mitt sista inlägg så har jag gått upp 5 kg!!!! Galet!!!!

Sen juni 2010 har jag gått upp och ner och nu slutligen så är det upp 9 kg så nu är det bara så att unnandets tid är över.. det blir stenhårt nu fram till resan den 18 juli för att iaf komma ner 5 kg.. tror verkligen jag kan klara det men då måste jag sluta falla för frestelserna..samt köra stenhårt med träningen..

Kommer bli mycket kondition på crosstraining och dom dagar det inte blir gym så kör ja ett eget komponerat pass med zumba och body pump..

Nu jäklar är det slut på att vara slav under kolhydraterna, för det är det jag är.. Det är som en drog för mig och jag kan inte unna mig var och varannan helg för då smyger det in mer och mer utan att jag märker det...

Blir inge färskpotatis och sill på min midsommar utan jag ska nu hitta mig ett gott alternativ till midsommarlunchen..

Nu jäklar kör vi!! Till årsdagen i augusti ska jag fasen vara nere på 58 kg, 10 kg ca dit men det kan gå med full fokus bort från kolhydraterna :-)

Ett år till spillo, men en stor väckarklocka för mig om kolhydraterna existens i min kropp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0