Surt...

Här har jag bloggat en massa i veckan från luren och nu inser jag att inget kommit in!!! Tydligen så håller dom på att ändra blogg.se just nu så det är väl därför.. Jaja har iaf under veckan tränat, gaddat mig, behandlat fötterna med footner( ngn som provat detta??) och slutligen gått på semester för 5 sköna veckor :-)

Imorgon bär det av mor sundsvall för mig och barnen och jag får blogga via sidan på mobilen´, men så tråkigt då jag inte lyckats få med bilder i inläggen, men får uppdatera med bilder senare annars..

Nu ska det packas innan vi drar ut och njuter av solen och ikväll blir det träning inför morgondagens vägning, ska bli intressant och se vad som hänt under dessa veckor sen sist då midsommar även spökat emellan där, även om jag skötte mig hyfsat ;-)

Nä dricka upp kaffet och sätta igång var det va ??

Njut nu av solen idag då den joinar oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0