mot rätt håll..

2 veckor och minus 5,5 kg. Kan det bli härligare just nu? ? Från 69,9 till 64,4 under dessa veckor och nu är jag ännu mer pepp att klara att komma under 60 lagom till två årsdagen av min lchf resa.. Jag ska kämpa på med både kost och träning även nu under semestern och förhoppningsvis så är det 1 kg till som åkt vid nästa vägning som jag tar innan resan till rhodos.. Vill inte väga mig för ofta och skapa stress utan två veckor emellan är en bra tidsram.. Nu ska det njutas av sol i underbara sundsvall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad du e grym!!! Fortsätt kämpa gumman!

Svar: Allt är bara bra trots viktuppgång och skit, men nu är det strikt LCHF och tränin samt 58 kilo som är målet för denna höst/vinter..Kram kram
Linda

2012-07-03 @ 09:58:38
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0