Vecka 1 med LCHF 2012..

Nöjd?? Absolut inte!!! Men vad ska jag begära igentligen då jag inte tränat en endaste gång denna vecka pga olika saker som skett och gett mig noll motivation att ta tag i det...

From ikväll finns det inga fler ursäkter till att inte få mig själv i balans och må bra igen och då är träningen A & O för mig.. Utan träning deppar jag ihop i slutlängden, vilket får mig att tappa fokus på kosten så nu.. Shape up!!!!

Ikväll kör vi hemma, imorrn blir det gymmet, vare sig det blir body pump el, ej.. Fredag hemmaträning el, gymmet.. Lördag och söndag får det bli hemmaträning då sambon ska bort och from måndag ska 3 pass vara inbokat varje vecka.. Nu måste jag satsa 100!!!!

Men hur har det gått då?? Minus fick jag både på vågen och måttbandet, men inga supersiffror direkt...vet inte riktigt vart det gått fel, kan vara vinet i fredags som spelar in då jag inte hamnat i Ketos än heller el, så måste jag dra ner rejält på mejeriprodukterna ytterligare.. Har dock inte överkonsumerat det men kommer iaf denna vecka köra räkning på matdagboken för att hålla lite koll så jag ligger under 20 på kolhydrater iaf..

Nu lite siffror....

Så vägning och mätning två den 11 januari..

Vikt 67,2 kg  - 700 gram

Ov. navel 71 cm   -1 cm

Un. navel 80 cm   -3 cm

Rumpa 91 cm       -1 cm

Öv. lår 58 cm        +- 0

Un. lår 48 cm        -1 cm

Vad vänster 35 cm  +-0

Vad höger 35 cm     +-0

Under bröst 76 cm   -1 cm

Arm vänster 30 cm   +-0 cm

Arm höger 30 cm       +-0 cm 


Hur går det för alla andra därute?? Plus minus????


Kommentarer
Postat av: Alva

Jag tycker ändå du ska vara lite nöjd! Eller hur? :)



Så fort du kommer igång med träningen så kommer allt falla på plats! Sån är jag, funkar träningen så hänger kosten bara med av sig själv, de är så beroende av varandra!

Lycka till! :)

2012-01-11 @ 07:07:49
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com
Postat av: Bettan

Tycker också du ska vara lite nöjd :)

Själv gick jag upp 0,7. Har dock kommit igång med vattendrickandet nu och får i mig mellan 2½-3 liter om dan nu!

Äter också LCHF och såg många recept här som jag testa. Man får idétorka ibland när det är dags för att göra ny matsedel.



Peppkramar!!

2012-01-11 @ 07:44:49
URL: http://gustavpers.blogspot.com
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Kom ihag: ett minus är alltid ett minus! Sa jag tycker du gjorde det bra :)

2012-01-11 @ 09:05:19
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

det går trögt för mig med fast jag gör allt rätt. blö med sådant.



men grattis för alla minus! och låt ej det deppa ner dig för att dt e ej så mkt som du ville



och ja skippa vinet HELT och dra ner på mejeri produkter.



tänk på att det viktigaste e inte alltid träningen, spec ej om motivationen svajjar. ha väldigt bra fokus på kosten bara.



puss

2012-01-11 @ 16:12:22
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Bra jobbat ändå tycker jag! Och deppa inte ihop nu, det kunde ju varit plus istället.. Tror vecka två kommer gå kanon!

2012-01-12 @ 14:05:16
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Svar; Ok! Detta är med mandelmjöl, men jag gillar det. Tycker inte det smakar sa mycket mandel av det. Men om du inte gillar nötter sa borde du prova ostfrallorna i min blogg, ifall du inte ätit dem innan. De är riktigt goda!



Ha en fin kväll du med!

2012-01-13 @ 21:00:49
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Jessica (tävling i min blogg)

Här går det INTE bra, men man får inte deppa ihop för det, har precis gått ur mens vecka, så nu räknar jag med resultat=)) Nu kör vi!! Kram

2012-01-24 @ 11:32:09
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0