Vägning 4 ändring av viktdag..

Kunde inte hålla mig en vecka trots känslan av svullen kropp och mens ;-)

Igår åkte våg och måttband fram och from nu blir det fredagar för mig som det fasta väg och mätdagen, passar mig i slutändan bäst med fredagar då jag oftast inte har så stressiga mornar då ;-)

Veckan har avlöpt bra kost och även träningsmässigt, blev dock ingen simning i tisdags men det var för att jag var tvungen att hoppa in lite tidigare på jobbet och styrkepasset på gymmet uteblev pga total däckning av mammsen i onsdags då jag slaggade in sju med Dudde och sov till halv sex på morgonen ;-) Men 2 pass zumba och ett pass med gummibandet blev det denna vecka..Inte illa pinkat ändå ;-)

Kommande veckans träning blir som det ser ut nu,

Söndag: Zumba

Måndag: Zumba

Tisdag; Morgonsim.

Onsdag: Styrke på gymmet.

Torsdag: Hemmaträning med gummibandet:

Fredag och lördag vilodagar :-)

Ser bra ut.. nu ska bara kostveckan planeras oxå och idag åker jag och fyller upp kyl, frys och skafferiet så vi klarar veckan ut.. Skönt att slippa stressen med vad man ska äta under veckorna ;-)

Så nu till vikt och måtten då.. Blev minus både på vågen och några mått inga större siffror, men minus är alltid bättre än plus och nu har jag totalt gått ner 1 kg på dessa veckor, inge vidare med tanke på att jag har 3 kg kvar att tappa för att lyckats med mitt mål under rivstart, men inte helt omöjligt att klara om jag kör på med både träning och kosten ;-)

Nu siffrorna...

Så vägning och mätning fyra den 27 januari..

Vikt 66,9 kg  -500 gram ( -1 kg sen start)

Ov. navel 69 cm -1 cm (-3 cm sen start)

Un. navel 76 cm -2 cm ( - 7 cm sen start)

Rumpa 90 cm -+o cm (-2 cm sen start)

Öv. lår 56 cm -1 cm ( - 2 cm sen start)

Un. lår 46 cm -1 cm ( - 3 cm sen start)

Vad vänster 34 cm -+0 cm ( - 1 cm sen start)

Vad höger 34 cm -+0 cm ( - 1 cm sen start)

Under bröst 75 cm -1 ( - 2 cm sen start)

Arm vänster 30 cm +-0 cm ( +- 0 sen start)

Arm höger 30 cm +-0 cm ( +- 0 sen start)


Tycker dock att det snart borde släppa lite både på armarna och låren, känns som det går segt där :-/

Nä nu ska det fixas med äggröra och sen bär det iväg mot vällingby och simskola för Leia..Resten av dagen är rätt planlös och det gillar vi, tar dagen som det kommer är skönt ibland ;-)

Ha en underbar lördag!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till dina minus!! Puss!

2012-01-28 @ 19:43:15
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0