Söndag..

                          
                                                                   mina älsklingar <3


och för många är det slutet på helgen, men för mig och kidsen har vi även morgondagen som ledig då förskolan har planeringsdag och jag är iom det föräldraledig ;-)

"Vi ska roa oss med ett besök på söder då mammsen ska träffa barnmorskan för nya piller, ska bli skoj att träffa henne, har ju inte setts sen sommaren/hösten 2010 då jag vägde sisådär 95 pannor så en 30 kg lättare Linda kommer hon få träffa på imorgon ;-)"

Idag blir det att njuta av en förmodad solig vinterdag som det ser ut att bli just nu och sen zumba för mammsen, dock på ett annat gym men samma instruktör dock.. rätt roligt att se hur poppis zumbaklasserna åter igen blivit..Före julen så behövde man i stort sett aldrig boka in sig på söndagens pass, men nu är alla zumbapass fullbokade så det är bara att börja boka 2 veckor framåt nu igen.. Hoppas på att det blir en plats över i morgon annars får jag köra gym eller simning.. träning blir det iaf ;-)

Nu lite frulle och sen börja rodda iordning kidsen så vi kommer ut någon timme innan Dudde måste ha sin vila ;-)

Ha en skön dag!!!

Kommentarer
Postat av: Ewa Svensson

God Morgon Linda!! Tack för kommentaren på min blogg. Ja, det är 2kilo och 8 hg som jag gått ner :) inte 28 kg. Nu ska jag kolla igenom din fin blogg lite /KRam Ewa

2012-01-29 @ 09:47:49
URL: http://mittlivsomsund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0