Go morron. Idag börjar man lite senare och...

2012-01-24_07_24 (MMS)

Go morron. Idag börjar man lite senare och då har man lite mer tid att lägga på frullen, så det bidde äggröra med kaffe såklart :-) gårdagens zumba gick kanon och nu är jag så peppad på att släppa ifrån mig dessa kilona för sista gången, blir 2 pass zumba, 1 styrkepass och simning på tisdagmornar som jag ska försöka hålla mig till nu per vecka. Blir väl en sväng med gummibandet hemma iaf en gång per vecka men fredagar är iaf min helt träningsfria dag.. Hoppas inte på några magiska siffror imorrn då mensen är på besök, men nästa vecka ska det banne mig va minus:-) nu blir det jobb och besök på museum.. Ha en underbar dag..


Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Alltid skönt när man har gott om tid pa morgonen sa man hinner fixa smarrig frulle! Ägg funkar ju alltid :)



Svar: Ja eller hur! Det är tur man har lite karaktär ibland i alla fall, haha.

2012-01-24 @ 14:33:37
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Suzan

Gott med äggröra!

2012-01-24 @ 17:07:49
URL: http://www.ettdussinpannor
Postat av: Anonym

Aw thanks sweetie! Köpte den på outdoorexperten.se för 750 kr, fraktfritt. Jag tycker den hjälper mig då jag ser resultaten av träningen som har varit och på så sätt puschar jag mig sj lite mer på varje pass samt att jag ser vilka pass som ger mest kaloriförbränning o liknande.



Ne jag fattade ej grejen med pulsklocka innan men tycker den är dunder. Motiverar mig helt enkelt.



haha jag e exakt likadan, ärvt mammas träningskläder innan - men tro mig de pengarna jag la ut på nya träningskläder har gett resultat på gymmet. Känner mig snygg o då kan jag kämpa mer. haha jag e lite konstig.



Naw thanks sweetie detsamma! <3

2012-01-24 @ 18:57:04
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0