Bläää!! Som ni ser så kom jag så äntligen ...

2012-01-22_13_29 (MMS)

Bläää!! Som ni ser så kom jag så äntligen idag iväg på årets första zumbapass och konditionen var bättre än förväntat efter ett rätt långt uppehåll.. Desto värre var det att se sig själv i spegeln efter att ha dragit på sig dessa skitkilona igen.. Hade ju faktiskt kommit rätt nära mitt mål och börjat känna mig någorlunda bekväm på gymmet, men idag såg jag bara en gigantisk rumpa med tillhörande lår!!! Vart i helsike tappade jag fokuset så pass att jag tillät detta hända?? Dags att åter få igen självkänslan och imorrn siktar vi in oss på ännu ett zumbapass för nu ska fettet väck för sista gången...


Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar detta!

2012-01-22 @ 20:59:41
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0