4 av 5 dagar från i lördags har jag nu kör...

1312836065683 (MMS)

4 av 5 dagar från i lördags har jag nu kört träning.. Siktar på hemmaträning ikväll och fredag, lördag vila pga nygaddad rygg :-) igår gjorde jag även ngt som jag undvikit under min tid som jag nu tränat på gym.. Jag ställde mig i 20 minuter på löpbandet och varvade jogging med snabb power walk och gisses så svetten rann under dessa 20 minuter!!! Detta är ngt jag kommer fortsätta med nu och nu ska jag bara få ordning på balansen på löpbandet så kommer jag känna mig betydligt tryggare med att öka takten, men kör som sagt jogg och hård power walk till dess.. Bra träning som kommer köras nästa vecka då jag varken kan simma el lyfta så mycket vikter el röra mig smidigt så då ska jag bli bundis med löpbandet. En vecka kvar nu till stora finalen av Rivstart 3 och jag vete tusan om det hänt så mycket sen senaste vägningen?? Men klart jag hoppas på att mitt mål uppnås och att jag sen kan köra på med målen mot slutmålet. Längtar till jag är i mål på denna resa som varit kämpigast nu på slutet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym du e me träningen o awesome att du har börjat me löpbandet . Det e alltid kämpigast me de sista kg men nu håller vi tummarna o hejja dig!

2012-02-23 @ 09:54:45
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0