Katastrof.

En vecka har nu gått sen jag tog min sista cigg och körde mitt senaste träningspass.

Bad combo!!

Har åkt på en redig förkylning med en hosta fr.o.m. Hell så träning är uteslutet just nu vilket resulterar i ett extra uselt humör utan cigg och träning. Igår var en riktigt usel dag så det hela slutade med att jag svullade lussebullar, julmust, knäckebröd och alladin choklad. Det var det eller ett besök på 7 eleven och käften full med nikotin igen.

Idag blir det ingen zumba som det var tänkt men ska ta mig en promenad iaf för att stilla behovet, sen blir det till att fixa ischoklad a'la Lchf istället för alladin.

Vågen på fredag känns inte lockande just nu. Men bara ta emot och köra vidare mot mina mål.

Nu biter vi ihop. En vecka till sen känner nog kroppen sig lugnare efter nikotinet ;-)

Helgen har iaf bjudit på underbara vinterdagar med familjen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad bra att du har slutat röka! Och att du ballade ur med kosten är fullt förståeligt ! Va snäll mot dig sj och tänk nya tag!!

Jag slutade ju snusa för snart 4 v sedan. Jag hetsåt i 2 v och lillen blev sjuk. Bad combo!

Men hejja hejja dig! Du fixar Dta!!

2012-12-03 @ 09:46:48
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0