Vägning 24 augusti...

Ja vad säger man??
 
Här sköter man sig med träning och kost och vad händer?  Upp 600 gram denna vecka och hade det inte varit minus på måtten så hade jag fan gått och köpt mig den där påsen grillchips som jag just nu är grymt sugen på i min depp..
 
Vet att det kan vara såhär i början på LCHF men nu veckan som kommer blir det hard core.. Inga mejerier och ska nu ge äggmjölken en chans i mitt kaffe annars får det bli svart kaffe ett tag framöver..
 
Lägger ju in allt i shape up och ligger som jag ska men tror just att mejerierna kan vara boven så dom får gå åt sidan ett tag nu tills det börjar lossna..
 
Imorgon blir det ett nytt pass för mig, body step..Måndag blir det zumba och onsdag body pump..utöver detta ska jag försöka hinna med kvällsprommisar oxå..
 
Nu jäklar ska det vara ett minus vid nästa vägning.
 
Vikt och mått vägning 3 2012-08-24
 
Mage ... 80 cm.....-2 cm totalt - 6 cm
 
Stuss......93 cm...-0cm totalt -2 cm
 
Övre lår V...56 cm....-1 cm totalt -3 cm
 
Undre lår V...46 cm...- 1 cm totalt -1cm
 
Övre lår H..56 cm....-1 cm totalt - 3 cm
 
Undre lår H..46 cm.. -1 cm totalt - 1 cm
 
Arm v.... 29 cm...-1 cm totalt - 1 cm
 
Arm h....29 cm...- 1 cm totalt - 1 cm
 
Vad v..35  cm...-1 cm totalt - 2 cm
 
Vad h.. 35 cm...-1 cm totalt - 2 cm
 
Vikt.... 68,8 + 600 gram totalt - 200 gram
 
Så denna vecka summering blev upp 600 gram och ned 10 minus på måtten...Ja vad säger man??
.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här brukar dt vara för mig med och det är jävligt frustrerande !! Men dina minus runt om e awesome!!

Fortsätt kämpa!!

2012-08-25 @ 18:16:49
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0